سمند در روسیه قبول شد
 

مدير اجرا و نظارت بر استاندارد خورويي شرکت ايران خودرو گفت: اين گروه صنعتي با اخذ استانداردهاي سخت گيرانه بازار روسيه، به عنوان بيست و چهارمين کشور صادرکننده خودرو به اين کشور شناخته شد.
کيوان وزيري اظهار كرد: ايران خودرو با دريافت اين استاندارد (استاندارد يورو 4) مي‌تواند محصولات خود را به کشورهاي روسيه و کشورهاي مشترک المنافع صادر کند.
وي افزود: احراز موفقيت ايران خودرو در اخذ استاندارد بازار خودرو روسيه در پي يک پروسه فني مهندسي بسيار دقيق و دشوار به دست آمده است.
وزيري تاکيد کرد: شرايط سخت اقليمي در روسيه دشواري هاي خاصي دارد که امکان موفقيت براي اخذ استانداردهاي خودرويي اين کشور براي بسياري از خودروسازان همواره با چالش هاي متعددي همراه است، اما سمند توانست از اين آزمون ها سربلند بيرون بيايد. وزيري اظهار داشت: براي ساير کشورها نيز چنين برنامه هايي براي اخذ استاندارد خودرويي داريم و به دليل برخورداري از فن‌آوري‌هاي نوين در دانش صنعت خودروسازي در يک برنامه ضربتي قادر هستيم استاندارد هر کشوري را اخذ کنيم.
اين مقام مسئول تاکيد کرد: ايران خودرو پيش از استاندارد بازار خودرو ترکيه را با موفقيت اخذ کرد و در اين ميان تلاش دارد تا استاندارد کشورهاي عربي را نيز کسب کند.

منبع:مجله ماشین



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 311
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 853
بازدید ماه : 13040
بازدید کل : 462754
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2